onsdag 14 september 2016

Jag ska inte finnas...

Eller finnas och finnas.... Jag får inte tycka och tänka och känna snarare och DEFINITIVT INTE tala om ATT och VAD jag tycker, tänker och känner... Jag ska sitta still på arslet och hålla käften helt enkelt..

Vad händer om jag INTE gör det då??
Jo då får vi "trevligt" besök hemma där det klagas på vad jag har skrivit och hur jag har skrivit det plus att jänta(!!) blir TILLSAGD vad hon ska hälsa mej!!!

Nä du JAG TÄNKER INTE HÅLLA KÄFTEN!!

Och har folk problem med vad jag säger, skriver, tänker eller känner så TA DET MED MEJ DIREKT istället för att skicka budbärare!!

Men JAG TÄNKER INTE HÅLLA KÄFTEN!! För JAG har tankar och känslor jag också och det vore väl fan själv om inte jag skulle få prata om det!! Men jag ska väl göra som vissa, ta till flaskan och supa skallen av mej och sen skylla på alla andra!! Men NÄ DU!!

Blir så förbannat less på vissa delar av "släkten" så jag skulle kunna spy på dom! Och jag skiter fullständigt i vad dom anser om det!

Men ibland så känns det som om vissa delar av dom helst skulle se att jag dog och försvann från jordens yta för då skulle dom kunna försöka styra ungarna på sitt sätt och få dom på "sin" sida!

Och som upplysning så STYR INTE JAG ungarna alls, de har sina tankar och känslor, som NI skulle få ta del av OM ni kunde lyssna!!

Nä greppa stickorna och få ur mej lite ilska, ledsnad och besvikelse i sockarna...

Dom är klara så när som på skaften nu så här kommer en bild på dom




Ska göra ett inlägg med bilder från helgen och från promisen idag också men det blir senare...

Ha det gott tills dess så ses vi =) 

TjingTjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar